Pozovite: 013/89-22-40 ili 060/0-787-676

Uslovi korišćenja i prodaje

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Agape Limited d.o.o. Veliko Središte, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.headblade.rs

OBAVEŠTAVA

  • da se prodaja robe putem internet sajta www.headblade.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Agape Limited d.o.o., Veliko Središte, Prvog Oktobra br.1, mat.br. 21109401, PIB: 109002446, Tel.: +38113892240, Fax: +38113892240, www.headblade.rs, adresa za izjavljivanje reklamacije je: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
  • da se osnovna obeležja proizvoda mogu naći na sajtu www.headblade.rs.
  • da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.headblade.rs smatra prodajom na daljinu.
  • da proizvodi koji se prodaju putem internet sajta www.headblade.rs poseduju svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste proizvoda u skladu sa njihovom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
  • da se saobraznost proizvoda ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni proizvoda kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
  • da je prodajna cena proizvoda naznačena uz svaki artikal;
  • kupljene proizvode isporučujemo u roku od 3 do 5 radnih dana putem kurirske službe Post Express, na način kako je to definisano u Uslovima isporuke;

Uslovi isporuke

Rok isporuke
Nakon prijema porudžbine, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a ili sms-om. Period obrade porudžbine je od 1 do 2 radna dana. Rok isporuke je od 3 do 5 radnih dana.

Preuzimanje pošiljke
Kuriri Post Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za HeadBlade), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 9-19h. Na dan isporuke obavestiće Vas SMS-om o pristizanju pošiljke. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj 013/89-22-40 ili 060/0-787-676 ili putem email-a Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Cena isporuke
Kurirska služba Post Express će Vam prilikom uručenja pošiljke naplatiti troškove isporuke u skladu sa njihovim zvaničnim cenovnikom koji možete pogledati ovde

NAPOMENA: Prema propisima kurirskog servisa Pošte Srbije za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke naplaćuje otkupnina i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koji se vraća pošiljaocu pošiljke. Poštarina za prenos otkupnog iznosa iznosi 45,00 RSD za iznose do 4.500,00 RSD. Poštarina za prenos otkupnog iznosa preko 4.500,00 RSD naplaćuje se 1% od vrednosti pošiljke.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

  • da se mogućnost kupovine proizvoda uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.headblade.rs;
  • da potrošač proizvode koje kupuje putem internet sajta www.headblade.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke;
  • da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
  • da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da proizvod želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti proizvod u roku od 14 dana na način kako je to definisano u delu Zamena proizvoda za drugi.

Zamena proizvoda za drugi
Ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da ga zamenite za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 013/89-22-40 ili 060/0-787-676 ili nam pošaljite email na adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Nakon toga, dobijate instrukcije putem telefona ili na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene za drugi proizvod.
Poručeni proizvod nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja proizvoda obavezno ga vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju.

Rok zamene
Rok za zamenu proizvoda je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke
Troškove zamene proizvoda i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
 
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima zamene proizvoda za drugi.

  • da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, u roku od 14 dana na način kako je to definisano u delu Pravo na odustajanje.

Pravo na odustajanje

PROCEDURA ZA POVRAT PROIZVODA U ZAKONSKOM ROKU
Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.headblade.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.

Prilikom povraćaja proizvoda obavezno ga vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja proizvodom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Obrazac o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.

Ugovor o prodaji na daljinu možete preuzeti ovde.

  • da za proizvod koji je poručen putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za proizvod kupljen putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći u delu Reklamacije.

Reklamacije

  • Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 013/89-22-40 ili 060/0-787-676 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, adresa i telefon) na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučeni prozvod ne odgovara naručenom molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 013/89-22-40 ili 060/0-787-676, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime,adresa i telefon) na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
  • Zvaničan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za proizvode kupljene putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
  • Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
  • Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas pozovete na broj telefona 013/89-22-40 ili 060/0-787-676 ili pošaljete e-mail na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

U slučaju vraćanja proizvoda kupcu koji je prethodno proizvod platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja proizvoda padaju na teret kupca.
 
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Ukoliko imate bilo kakve primedbe, žalbe, prigovore ili slično možete nam se uvek obratiti putem telefona 013/89-22-40 ili 060/0-787-676 ili pisati na email adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Pratite nas...

Budite u toku i pratite dešavanja na HeadBlade .rs i putem naše Facebook stranice

Kontaktirajte nas i putem Whatsapp ili Viber aplikacije na 060/0-787-676

 

Kontakt

Agape Limited d.o.o.
Prvog Oktobra 1
26334 Veliko Središte
Tel/Fax: 013/89-22-40
Mobilni: 060/0-787-676

www.agapelimited.rs